28 maart 2011

tuintje

Een uurtje flink doorwerken en de tuintegels zijn weer schoon. Volgend weekend alleen nog even het afdak van de konijnenren, die steekt nu wel erg groen af tegen de rest.

Overigens is blind konijn Rum gisteren vanwege de herrie van de hogedrukreiniger in haar eentje, dus zonder blindegeleidecaviaatje, het trappetje naar de bovenverdieping in de konijnenvilla opgeklommen.

Het ontluikend groen staat niet op de foto. Dat hangt aan en staat tegen de schuttingen links en rechts. En uiteraard in de voortuin. Die betegelde achtertuin is gewoon handig als je fysieke gestel niet altijd doet wat je wilt. Zo'n voortuintje is dan nog te behappen.

Die voortuin is volgend weekend weer aan de beurt. Ik zoek nog een aantal tufa stenen om mijn muurtje af te bouwen. Zie onderstaand voorbeeld als je niet weet hoe tufa stenen eruit zien.



1 opmerking:

  1. Zelf zaai ik bewust bloemen en planten tussen mijn tuintegels. Met grove bladhark haal ik de grove waairommel weg. En eens per maand ga ik er met een bezem overheen.
    Zo heeft iedereen een ander idee over een aangeveegd stoepje.
    Vrolijke voorjaarsgroet

    BeantwoordenVerwijderen