5 november 2010

mijn achtergrondfoto

Ik zal in het kort mijn achtergrond foto toelichten. Een tijdje geleden 5 heerlijke dagen in Berlijn rondgewandeld. Natuurlijk bezoek je dan de toeristentrekkers zoals het Joods Historisch museum, Potsdam, Brandenburgertor en niet te vergeten de Reichstag.
De toegang tot de Reichstag is gratis, misschien dat daarom de rij om de koepel te bezoeken zo enorm lang is. Wachttijden van minimaal 2 uur. En ja, dan verliezen sommige mensen hun geduld, worden nukkig, anderen worden weer heel vervelend en anderen zitten dus gewoon ontzettend mooi te wezen, getuige de dame op de foto.
Deze dame is mijn 'lucky shot' van de vakantie geworden. Ik zag haar zitten, snel schakelen, toestel uit de slingshot, hup, lens op de 300 mm, goed stevig positie zoeken, diep inademen en klik! Nu is ze vereeuwigd en ben ik blij dat we 'toch maar in de rij zijn gaan staan'.

Berlijn is een superstad en we gaan snel weer een keer terug!

1 opmerking:

  1. Hallo lieve zus,

    Ziet er allemaal goed uit hoor. Je zou toch iets moeten gaan doen in de fotografie. Jij kijkt goed door de lens ! :-)

    XXje Natascha

    BeantwoordenVerwijderen