17 december 2010

mijn zwager

Mijn zwager was gisteren jarig, 48 en een dag is ie nu. Je zou 't hem echt niet geven. Mijn zwager ken ik geloof ik sinds 1985/86? Toen nog een besnorde Moto Guzzi liefhebber en nu parttime zwemleraar en parttime huispapa in de buurt van Amsterdam. Fulltime druk dus.
Mijn zwager, die ooit zijn snor er voor de helft af had gehaald, mocht mijn zuslief kiezen wat ze mooier vond.

Dit blogje is dus eigenlijk een klein verjaardagscadeautje voor mijn zwager, voor wie ik nog geen passend cadeau heb gevonden. Op de foto staat ie ergens heel ver weg. Krijgt ie vliegerles van mijn wederhelft. Kootwijk, altijd heerlijk om even op een zondag heen te tuffen, een bammetje te eten, wat plaatjes te schieten en om te vliegerles te krijgen.

Peter, social media wannabe maar er de tijd niet voor hebben, deze is voor jou.

Groetjes van je schoonzus.


2 opmerkingen:

  1. Mooi verhaal over je (ex) besnorde Moto Guzzi zwager. Laat me raden: de man van Rhona? Op zich is het al een mooi kado dat ie vliegles krijgt van jou ega :-) Deze foto krijgt ie dan als toetje.

    Groetjes,
    Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee niet die zwager, ik heb er nog één. Ik ben een bevoorrecht vrouw!

    BeantwoordenVerwijderen